ENGLISH / SVENSKA / NORSK
Pin it

Medlemsbetingelser

Generelt

  • Medlemskabet er personligt og indvilges kun til personer over 18 år.
  • Medlemmer kan reservere frinætter til nærmeste familie, hvis de ønsker det. Det skal være kortholder der reserverer frinatten.
  • Misbrug af medlemskabet kan føre til at Arp-Hansen Hotel Group opsiger medlemskabet, og optjente point bliver slettet.
  • Arp-Hansen Hotel Group og samarbejdspartnere har ret til at bruge og gemme oplysninger til markedsførings- og kommunikationsformål per post, e-mail, telefon og sms.
  • Nye medlemmer rekrutteres til Arp White, og plastkort udstedes når registreringsskema er fuldstændig udfyldt og modtaget. Det kan tage op til 4 uger inden du modtager kortet. Når medlemmet i løbet af optjeningsåret opnår mere end 15 døgn udstedes Arp Silver. Arp Gold udstedes efter 35 registrerede døgn i løbet af optjeningsåret.
  • Adresse- og eller navneændring kan gøres på Arp-hansen.dk/minside.
  • Ved mistet kort, kontakt Arp-Hansen Hotel Group, på telefon 80 30 30 45.
  • Rabat hos vores samarbejdspartnere forudsætter at der bliver oplyst om medlemskabet ved bestilling.
  • Ved udmelding eller død bliver alle point slettet. Point kan ikke overføres til et andet medlem eller til andre loyalitetsprogrammer.
  • Arp-Hansen Hotel Group forbeholder sig retten til at ændre gældende regler uden forvarsel, og afslutte loyalitetsprogrammet, uden nogen kompensation til kortindehaver.

POINTOPTJENING

  • Det gives generelt 500 point ved overnating på Arp-Hansen Hotel Groups hoteller (gælder ikke Wakeup Copenhagen).
  • For registrering af bonuspoint er kortindehaver pligtig til at oplyse om sit medlemskab ved bestilling og overnatning. Det kan tage op til 3 uger fra ophold til point bliver registreret på konto.
  • Point gives uanset hvem der betaler for opholdet.
  • Det gives kun point for egen overnatning; dvs. for 1 værelse og 1 person.
  • Efterregistrering af point som følge af at medlemsnummer ikke er oplyst ved bestilling eller under opholdet, eller af andre grunde ikke er blevet registreret, må ske senest inden 6 måneder efter opholdet, men ikke længer tilbage en medlemskabets varighed. Kopi af hotellfaktura må sendes til Arp-Hansen Hotel Group.
  • Det første optjeningsår går fra indmeldingsdatoen til den sidste dag i samme måned året efter. Derefter er optjeningsåret de sidste 12 måneder løbende.
  • Hvis det ikke forekommer pointoptjening i løbet af en 3-årig periode, forbeholder Arp-Hansen Hotel Group sig retten til at afslutte medlemskabet.
  • Kortet kan ikke kombineres med andre bonusprogrammer, som f.eks. EuroBonus.
  • Ved markedskampagner gælder egne regler for bonusoptjening. Disse fastsættes af Arp-Hansen Hotel Group i hvert enkelt tilfælde.
  • Ikke indløste point udløber efter 3 år fra optjeningsdato.
  • Alle ordinære-, aftale-, og kampagnepriser giver ret til bonusoptjening. Det gives ikke point ved gratis overnatninger, for crew, Arp-Hansen Hotel Groups ansatte eller ved friovernating.
  • Hotelophold, der bookes via online rejsebureauer, betragtes ikke som pointgivende overnatninger, uanset den betalte pris.

BRUG AF POINT:

  • Point kan benyttes til overnatning alle hverdage inkl. weekender på Arp-Hansen Hotel Groups hoteller (gælder dog ikke Wakeup Copenhagen).
  • En frinat belastes med 5000 point per rum per døgn.
  • Medlemmer kan reservere frinætter til nærmeste familie, hvis de ønsker det. Det skal være kortholder der reserverer frinatten.
  • Ved bestilling skal det oplyses, at det gælder en frinat.
  • To eller flere medlemmer kan ikke lægge point sammen eller overføre point til en andens kort for på den måde at opfylde grænsen for frinat. Point kan ikke benyttes som delbetaling, og kan ikke tages ud i kontanter.
  • Point er gyldige i 3 år fra optjeningsdato. Ved brug af point til frinat benyttes de ældste point først. Ugyldige point (ældre end 3 år) slettes automatisk.
  • Frinat forudsætter ledig kapasitet på hotellet. Det er afsat et begrænset antal rum i denne kategori. Dersom alle disse rum er optaget kan det selvsagt være rum ledige i andre prisgrupper.
  • Ved afbestilling af frinat følger samme regeler som hotellets afbestillingsregler.
  • Information om kontoforhold gives kun til medlemmet selv via Arp-Hansen Hotel Group, eller ved at logge ind på arp-hansen.dk, og opgive medlemsnummer og password.
  • Værdien af point som er optjent igennem arbejdsforhold og som bruges til privat brug, skal opgives af medlemmet til beskatning og føres op i medlemmets selvangivelse.
  • Der optjenes ikke point når frinætter indløses.
  • En frinat er ét standardværelse til en eller to personer inkl. morgenmad.
  • Når du har optjent 5000 point, kan du få en frinat på et standardværelse for 1 eller 2 personer inkl. morgenmad. Frinætter på Superior- eller Executiveværelser koster henholdsvis 10.000 og 15.000 point.
  • Det er ikke muligt at benytte bonuspoint til opgradering af værelsestype for betalte reservationer.
  • Medlemmer kan reservere frinætter ved at kontakte Arp-Hansen Hotel Group eller det enkelte hotel direkte.